Peugeot 607
Pośród przednionapędowych sedanów z należytą dawką prestiżu, których rynek nie przyjął, znalazł się Peugeot 607. Francuska prezydencka limuzyna będąca spadkobiercą kilku dziesięcioleci tradycji koncernu, zadebiutowała w 1999 roku - pozostając w ofercie do 2010. Wyrafinowana prezencja łącząca w sobie najlepsze linie ówczesnych modeli Peugeota oraz zaawansowany układ jezdny, gwarantowały wszystko czego trzeba w aucie klasy wyższej. Stonowana sylwetka doskonale współgrała z designem wnętrza, wykonanego z materiałów najwyższej próby. Do listy wyposażenia większości egzemplarzy dopisać możemy automatyczną, przynajmniej dwustrefową klimatyzację, radio CD, rzecz jasna pełny pakiet elektryczny, a niekiedy także elektrycznie sterowane fotele ze skórzaną tapicerką i nawigację.
Do napędzania flagowego lwa oddelegowano dwa silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Bazowy czterocylindrowiec 2,2 generował 158-163 KM, co w zupełności wystarczy do spokojnej jazdy. Prawdziwą frajdę zapewni widlasty sześciocylindrowiec 3,0 o mocy 211 KM. Najmniejszy silnik diesla 2,0 HDI oddaje do dyspozycji 136 KM, jednostka 2,2 w zależności od wariantu 133-170 KM. Najwięcej niutonometrów wytwarza wysokoprężny 2,7 V6 HDI - 204 KM i 440 Nm.