30-sekundowa reklama „Rzeka w mieście", która zadebiutowała na szklanym ekranie 4 stycznia br. prezentuje, w jaki sposób zwerbowano niczego niespodziewających się kierowców do testu Jeepa Cherokee - za pomocą wskazówek udzielanych im przez ich system nawigacyjny w śródmieściu Vancouver. Podążając za objazdem, wskazówki dotyczące kierunku jazdy szybko doprowadziły ich do „rzeki w mieście", a kierowcy stali się częścią rzeczywistego pokazu szerokiej gamy możliwości modelu. Reklama nabiera także realistycznego wymiaru za sprawą ujęć kierowców pokonujących trasę pełną głazów i żwiru pośród rwącej rzeki, a wszystko to dzieje się nieopodal parkometrów w centrum miasta i ludzi zjeżdżających, jak co dzień rano, windami w pobliskich budynkach.
- Poprzez to niepowtarzalne podejście chcieliśmy pokazać w realistycznej scenerii rzeczywiste możliwości Jeepa Cherokee. Jak to zrobić? Poprzez zorganizowanie czegoś, co jest zasadniczo wydarzeniem eksperymentalnym, podczas którego niczego niespodziewający się kierowcy są filmowani w trakcie manewrowania po ruchliwej ulicy metropolii, która została zamieniona w doskonale funkcjonującą górską rzekę i danie im możliwości samodzielnego doświadczenia możliwości Jeepa Cherokee - mówi Olivier Francois z FCA.
Zdjęcia do filmu „Rzeka w mieście" wykonano w okresie od 14 do 18 czerwca 2014 r. Plan filmowy został stworzony na trzy dni wcześniej przed rozpoczęciem kręcenia filmu. Wszystko to działo się na ulicy Granville 400 w śródmieściu Vancouver w Kanadzie. Wykorzystano blisko 460 000 kg głazów, skał i piachu (do zatamowania biegu wody i stworzenia nierówności terenu), niemal 950 000 l wody, ponad 1 800 kg śniegu, kłody, bele, mech, dwa oswojone, żywe wilki oraz 80 sosen.
Źródło: Jeep
ll/moto.wp.pl