Honda CR-Z
Wielu kierowców na pewno jeszcze pamięta Hondę CR-X, sportowy kompaktowy model bazujący na Civicu, który oferowany był w latach 80. Ten stosunkowo tani samochód posiadał silniki o mocy do 150 KM i dzięki niewielkiej masie był całkiem szybki. Do tego dochodziła japońska jakość i model ten szybko stał się kultowy.
Po latach Honda postanowiła nawiązać do CR-X-a i stworzyła auto nazwane CR-Z. Atrakcyjna stylistyka nawiązująca do oryginału spowodowała, że zainteresowanie nowym samochodem było ogromne. Niestety wszyscy pasjonaci szybko zderzali się z rzeczywistością. Problemem nawet nie był sam fakt, że CR-Z to hybryda - w końcu wśród najszybszych samochodów na świecie nie brakuje modeli z takim napędem. Jednak wystarczy spojrzeć na dane techniczne, aby zobaczyć, co poszło nie tak. CR-Z oferuje łącznie 124 KM i przy masie ponad 1200 kg jest wolniejsze niż większość zwykłych kompaktów na rynku. Co więcej, nowy model ma dużo gorsze osiągi od kultowego CR-X-a. Efekt był łatwy do przewidzenia - po początkowym zainteresowaniu CR-Z zebrał sporo kiepskich recenzji, a chętnych na zakup było niewielu.