NIO EP9
Niebagatelne znacznie w prowadzeniu samochodu ma także aktywne zawieszenie, dostosowujące swoje parametry do warunków i trybu jazdy.
Jednostka sterująca dokonuje ok. 200 operacji obliczeniowych na sekundę. Aktywne amortyzatory opracowane przez NIO są regulowane w czterech zakresach. Przygotowane dla auta felgi mają rozmiar 19 (w przypadku opon wyczynowych) lub 21 cali. W przypadku slicków (całkowicie gładkie opony) mają rozmiar 320/705 R19 lub 295/35 R21.
Każde z kół jest niezależnie napędzane przez silnik elektryczny, a każdy z nich dysponuje maksymalnym momentem obrotowym o wartości 1480 Nm w zakresie od 0 do 7500 obr./min. Silniki współpracują z indywidualnymi skrzyniami biegów o przełożeniu 1:4.283, regulującymi siły przenoszone na koła.
Układ hamulcowy zbudowano we współpracy z firmą Alcon i jego wydajność oraz skuteczność ma być dwukrotnie lepsza niż w przypadku wyczynowych samochodów klasy GT3. Przednie tarcze z sześciotłoczkowymi zaciskami mają wymiar 408x40 mm, z tyłu zastosowano 408x36 mm.