NIO EP9
Producent informuje, że najszybszy elektryczny samochód świata dysponuje mocą 1 MW, co odpowiada 1341 KM, osiąga prędkość 313 km/h i do 300 km/h rozpędza się w 15,9 sek. 100 km/h widnieje na liczniku po 2,7 s.
Mocną stroną konstrukcji ma być aerodynamika. Tylny spoiler pracuje w trzech trybach ustawienia, a w uzyskaniu odpowiedniego docisku pomagają mu stosownie zaprojektowana podłoga wraz z dyfuzorem i przedni splitter. Tylne skrzydło przy prędkości 240 km/h dociska auto z siłą 24 tys. N. Cały układ aerodynamiczny generuje docisk dwukrotnie większy niż w samochodzie F1. Przeciążenia boczne w szybko pokonywanych zakrętach mają osiągać wartość 3G. Auto nie należy do najlżejszych, bowiem jego masa to 1735 kg, czyli ok. 200 kg więcej niż porównywalne z nim konstrukcje Ferrari czy McLarena.