Range Rover Sport SVR
5-litrowy motor V8 o mocy 550 koni mechanicznych brzmi równie dobrze, jak terenowe G w specyfikacji AMG. Setkę osiąga jeszcze szybciej, bo w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 260 km/h. Napęd na cztery koła, 8-stopniowy automat i moment obrotowy w wysokości 680 Nm. To jeden z najmocniejszych i najszybszych graczy w segmencie SUV-ów z metką premium. 105-litrowy zbiornik paliwa pozwala przejechać około 450 kilometrów, bo Range do oszczędnych nie należy. Do tego śmiało można zapuszczać się nim w bardziej wymagający teren. Głębokość brodzenia na poziomie 85 centymetrów umożliwi przejazd przez strumień lub rów z wodą, a prześwit regulowany pneumatycznie w zakresie 21-28 centymetrów ułatwi pokonywanie kolein i nasypów. Żywiołem odmiany SVR jest jednak asfalt, gdzie najłatwiej wykorzystać potencjał jednostki napędowej i poczuć luksusowy klimat dopieszczonego w każdym szczególe wnętrza. Auto wyceniono na 660 tysięcy złotych.