Lexus RC F
To najciekawsze i najbardziej elektryzujące auto na stoisku Lexusa. RC F ma pod maską widlaste V8 i brak turbodoładowania. Wolnossący 5-litrowy motor generuje aż 477 KM i przekazuje moc na tylne koła. Wykorzystuje sporo podzespołów zamontowanych wcześniej w limitowanym modelu LFA. Ponadto japońskie auto ma aktywny układ sterowania dźwiękiem, dopasowujący nasilenie basu do aktualnej prędkości obrotowej. Wrażenie robią też hamulce. Z przodu zastosowano tarcze o średnicy 380 mm i grubości 34 mm. Z tyłu odpowiednio 345 i 28 mm. Nic dziwnego, bo RC F przyspiesza do setki w 4,5 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 270 km/h. Producent podaje, że bezpieczną prędkością podróżną jest 240 km/h. Ceny zaczynają się od 360 tysięcy za specyfikację Elegance i kończą za 424 tysiącach za odmianę Carbon.