Chevrolet Spark zdobył I miejsce w kategorii "samochody segmentu A" w szóstej edycji programu Laur Konsumenta 2010.
Laur Konsumenta to prowadzony już od pięciu lat największy i najbardziej popularny program konsumencki w Polsce. To ważne wyróżnienie przyznawane jest przez samych klientów, którzy wybierają najlepsze marki i ich produkty m.in. za pomocą badań ankietowych oraz głosowania czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita.
Jest to kolejne już wyróżnienie dla Chevroleta Sparka. Ten miejski model Chevroleta został również doceniony przez studentów, którzy przyznali mu nagrodę Studenckiego Produktu Roku. W X edycji głosowania na łamach gazety Dlaczego? oraz portalu internetowego www.dlaczego.com.pl wzięło udział w sumie 60 tys. studentów z Polski.
Spark zwyciężył także w VII Superteście Ekonomii, organizowanym przez Auto Klub Dziennikarzy Polskich. Sprawdzian odbył się 26 czerwca 2010 roku na trasie liczącej około 330 km z Warszawy do Poznania, na której Spark spalił średnio 5.16 l/100 km, co dało mu pierwsze miejsce w klasyfikacji samochodów benzynowych.
Chevrolet Spark pojawił się w polskich salonach w kwietniu 2010 roku, od początku zwracając na siebie uwagę jego ostrą, nowoczesną stylistyką nadwozia. Ekonomiczne silniki, przestronność wnętrza oraz atrakcyjna cena czynią ze Sparka idealny samochód do miasta.
Chevrolet Spark to również bezpieczeństwo jazdy. Odznacza się wysokim poziomem bezpieczeństwa zarówno kierowcy, jak i pasażerów, ponieważ wyposażony jest standardowo w sześć poduszek powietrznych. Spark otrzymał cztery mocne gwiazdki w wynikach testów bezpieczeństwa EuroNCAP.
Klienci Sparka mają do wyboru jeden z dwóch silników benzynowych o pojemności skokowej 1,0 i 1,2 litra. Oba silniki są montowane z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Spark zużywa tylko 5,1 litra paliwa na 100 km i emituje 119 g/km CO2.
Od kwietnia, czyli od debitu Sparka na polskim rynku, jego sprzedaż wyniosła 525 sztuk. Obecnie model ten można kupić w standardzie już od 29 990 zł.