N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X 

None

Obraz

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

10 / 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła