N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X 

None

Obraz

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

/ 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

10 / 10N-grupowy Mitsubishi Lancer Evolution X

Obraz

Rajdowa “grupa N” to klasa, w której rywalizują samochody możliwie podobne do seryjnych. Regulamin dopuszcza przede wszystkim zmiany podnoszące bezpieczeństwo załogi. Zawieszenie można zastąpić bardziej zaawansowanym, a w kabinie założyć rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Zakazano natomiast głębszych ingerencji w jednostkę napędową, dla której tuning elektroniczny jest zazwyczaj głównym sposobem na podniesienie mocy. Mitsubishi zaprezentowało pojazd przygotowany do zmagań w „grupie N”. Śmiemy twierdzić, że to jedna z najładniejszych rajdówek w historii!

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji