Torowe supermoto Husqvarny na nowy sezon. Oto co się zmieniło w modelu FS 450
Husqvarna FS 450 to supermoto przeznaczone na tor. Motocykl ten przeszedł drobne zmiany na rok modelowy 2022. Oprócz nowych wersji kolorystycznych zastosowano też nowe sprzęgło Brembo.
Husqvarna stara się co roku wprowadzać drobne poprawki do swojego supermoto FS 450. Tym razem przyszedł czas na nowe hydrauliczne sprzęgło, które dostarczyła firma Brembo. Jest ono połączone z 5-biegową skrzynią Pankl. Za napęd odpowiada ważący tylko 27,3 kg, jednocylindrowy silnik o mocy 63 KM.
Model FS 450 jest wyposażony w poprawione rok temu zawieszenie WP XACT z przodu i z tyłu, które zostało opracowane z myślą o najtrudniejszych warunkach pracy. Siłę hamującą zapewniają zestawy Brembo. Z przodu jest to tarcza o średnicy 310 mm i 4-tłoczkowy zacisk, natomiast z tyłu 1-tłoczkowy zacisk współpracuje z tarczą 220 mm.
Rama tego supermoto została stworzona tak, aby zapewnić jak najlepszą charakterystykę jazdy i wyczucie maszyny. Lekkość i sztywność konstrukcji poprawia natomiast rama pomocnicza wykonana z włókna węglowego. Jako model z wyższej półki, Husqvarna FS 450 wyposażona jest w takie elementy jak klamki wykonane przez maszyny CNC, kierownicę ProTaper czy koła Alpina.
Pewność podczas jazdy ma zapewnić dobra ergonomia i siedzisko pokryte materiałem o dużej przyczepności, który sprawdzi się podczas różnych warunków atmosferycznych.