Trwa ładowanie...
Moto Target
wiadomości
23-01-2012 12:03

Młodzi wolą hybrydy?

Młodzi wolą hybrydy?Źródło: zdjęcie producenta
d4jdngl
d4jdngl

*Młode pokolenie mieszkańców USA przedkłada bezszelestny "ślizg" Priusem nad pełną emocji przejażdżkę musclecarem z HEMI pod maską - tak wynika z badań Deloitte. Kryzys czy też pokoleniowa przemiana? *

Świat się zmienia. Punk rock stał się melodyjny (i nikomu to nie przeszkadza), Chiny zagrażają potędze USA, a współczesna amerykańska młodzież chce jeździć hybrydami. Takie są wyniki badań firmy Deloitte - informuje USA Today.

Sześciu na dziesięciu nastolatków reprezentujących pokolenie przełomu wieków preferuje samochód z napędem hybrydowym. Jeśli tak dalej pójdzie, w kolejne odsłonie filmu Transformers, Bumblebee będzie Priusem. Samochody elektryczne mają się już gorzej - zaledwie 2 proc. ankietowanych gotowych byłoby rozważyć tego typu zakup. Badanie przeprowadzono na próbie 1,5 tys osób, które urodziły się w latach 1946-2000. Wśród nich istotną rolę odgrywają gusta tzw. generacji milenijnej (Generation Y), czyli osób, które urodziły się w latach 1980-2000. W najbliższej przyszłości to właśnie te osoby będą najbardziej prężnymi konsumentami.

Okazuje się, że pokolenie Y dostrzega w hybrydach przyszłość motoryzacji. Może być to związane z aktualną sytuacją rynkową, która zwraca uwagę na sens stosowania ekonomicznych rozwiązań, bliższych teorii zrównoważonego rozwoju, a nie agresywnego konsumpcjonizmu. Mówiąc wprost - współcześni konsumenci obserwując niestabilność gospodarczą (i jednocześnie bombardowani informacjami marketingowymi o hybrydach), zaczynają postrzegać ten segment jako naturalną konsekwencję zmieniającego się świata. Biorąc pod uwagę, iż w USA żyje ok. 80 mln przedstawicieli generacji Y, można wysnuć wniosek, iż hybrydy złote czasy mają jeszcze przed sobą.

(źródło: mototarget.pl)

d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj