Mitsubishi Pajero 3.2 D-ID

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

/ 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

10 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

11 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

12 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

13 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

14 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

15 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

16 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

17 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

18 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

19 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

20 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

21 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

22 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

23 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

24 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

25 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

26 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

27 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

28 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

29 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

30 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

31 / 31Stworzony do zadań specjalnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pajero jest najstarszym modelem w aktualnej palecie Mitsubishi, ale jednocześnie najbardziej terenowym. To przedstawiciel wymierającego gatunku, o który coraz trudniej w lokalnych przedstawicielstwach sprzedaży wielu koncernów. Ma samonośną konstrukcję, niezależne zawieszenie każdego z kół i dodatki, dzięki którym dojedzie w niedostępne dla innych samochodów miejsca.

Decyzja o kupnie tego auta może być wstępem do wieloletniej przygody z off-roadem. Bogatą i jedyną dostępną specyfikację Instyle wyceniono na 209 990 złotych. W seryjnej specyfikacji Mitsubishi zdaje egzamin na co dzień. Może pełnić funkcję uniwersalnego pojazdu zdolnego dowieźć dzieci do szkoły i psa do weterynarza. Dość siermiężne wnętrze łatwo doczyścić, a w razie korków, przejazd polną drogą pełną błota każdego rozchmurzy. Zakres opcjonalnych akcesoriów pozostaje kwestią indywidualnych preferencji. Chcąc jednak poruszać się w trudnym terenie, wyciągarka o uciągu 4300 kg, opony, płyty ochronne i szperacze staną się elementem obowiązkowym.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy