WAŻNE
TERAZ

Najnowsze dane o inflacji. Tego nie było od dawna

Mitsubishi Outlander PHEV

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

/ 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

10 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

11 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

12 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

13 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

14 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

15 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

16 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

17 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

18 / 18Hybrydowy SUV przyszłości

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Hybrydowy SUV Mitsubishi to konstrukcja nietypowa nie tylko dlatego, że akumulatory można naładować z gniazdka, ale też z powodu złożonego systemu zarządzania układem napędowym. Pokaźnych rozmiarów samochód z Japonii łączy zalety typowej hybrydy z rozwiązaniami znanymi z pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu.

Układ Outlandera PHEV składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 121 KM i dwóch jednostek elektrycznych (po jednej na oś), które dostarczają 82 KM każda. Przez większość czasu za napęd odpowiadają jedynie silniki zasilane prądem, natomiast motor benzynowy uruchomiany jest w momencie, gdy potrzeba wytworzyć energię elektryczną i zajmuje się ładowaniem akumulatorów. Jednak w odróżnieniu od Opla Ampery, na tym zastosowanie benzyniaka się nie kończy. Po mocnym wciśnięciu gazu, jednostka spalinowa zostaje połączona z kołami i pomaga rozpędzić samochód wespół z silnikami elektrycznymi, jak w klasycznej hybrydzie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka