Mitsubishi Lancer Sportback
Bardzo japoĆski
None
DziewiÄ ta generacja japoĆskiego kompaktu jest w sprzedaĆŒy juĆŒ od piÄciu lat, ale nadal pozostaje jednym z najwiÄkszych i najbardziej przestronnych samochodĂłw w swojej klasie. DrugÄ mĆodoĆÄ majÄ zapewniÄ wprowadzone przez te lata kilka niewidocznych goĆym okiem poprawek.
Jednym z ulepszeĆ byĆo wprowadzenie silnika ze zmiennymi fazami rozrzÄ du MIVEC o pojemnoĆci 1,6 l - w praktyce byĆa to mniejsza wersja popularnej w tym modelu jednostki 1,8 l. Najmniejszy silnik oferuje 117 KM i choÄ nie imponuje, to Ćatwo wygrywa z konkurencjÄ , ktĂłra "w podstawie" proponuje sĆabsze rozwiÄ zania.
Nowe modele wprowadzane przez konkurencjÄ w ciÄ gu ostatnich piÄciu lat i wĆaĆnie drogi jen spowodowaĆy, ĆŒe Lancer z jednej z lepszych ofert na rynku staĆ siÄ kolejnym autem powoli niknÄ cym w morzu kompaktĂłw dostÄpnych w salonach. DziÄki poprawkom i swoim mocnym stronom nadal jest warty rozwaĆŒenia, jednak Mitsubishi musi juĆŒ powaĆŒnie myĆleÄ o nastÄpcy.