Mitsubishi L200 Dakar

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

/ 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

10 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

11 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

12 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

13 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

14 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

15 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

16 / 16Mitsubishi L200 Dakar

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek pickupów byłby w Polsce marginalny, gdyby nie korzystne przepisy dla przedsiębiorców przygotowane przez Ministerstwo Finansów. Dzięki możliwości odliczenia VAT-u, te ogromne samochody masowo zalewały ulice miast przez kilka ostatnich lat. Popyt nieco osłabł, ale wciąż kilka tysięcy sztuk rocznie opuszcza bramy salonów sprzedaży. Do absolutnej czołówki należy L200, którego wersję limitowaną mieliśmy okazję przetestować. Określenie Dakar pasuje do Mitsubishi bezsprzecznie. Niemałe sukcesy japońskiego koncernu w tym rajdzie zapisały się na kartach historii na długie lata. Wykorzystując ten element w grze marketingowej, specjaliści przygotowali limitowaną odmianę wypuszczaną cyklicznie. Od mechanicznej strony nie odróżnimy jej od "cywilnych" wersji. Różnica tkwi w detalach przytwierdzonych do karoserii.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła