Minivan po Francusku

Obraz

Citroen po raz kolejny rewolucjonizuje przyjęte konwencje, prezentując innowacyjną koncepcję samochodu predysponowanego do odegrania wiodącej roli w segmencie małych minivanów - C3 Picasso.

Obraz

Potwierdzając twórcze talenty marki C3 Picasso wyróżnia się odważnym stylem, nowatorską konstrukcją i wyjątkową pomysłowością. Daleko wykracza poza standardowe zalety minivanów: wysokość siedzeń i doskonała widoczność oczarują wszystkich pasażerów, a kompleksowe i intuicyjne adaptowalne rozwiązania ułatwią codzienną eksploatację. Natomiast klienci poszukujący przyjemności i wrażeń w czasie jazdy z pewnością docenią zwinność i sterowność układu jezdnego.

Krągłe i kwadratowe kształty, siła i sympatia, nowoczesność i urok stylu retro, przestrzeń i płynność: C3 Picasso umiejętnie łączy antagonizmy, oferując samochód o nowatorskiej stylizacji oraz przyciągającej, a jednocześnie nieco zuchwałej osobowości.

Obraz

Czysta i funkcjonalna sylwetka wyraża podstawowe przesłanie C3 Picasso, który pragnie udostępnić użytkownikom wszystkie możliwe funkcje, aby skutecznie im towarzyszyć we wszystkich sytuacjach życiowych.

Dzięki nowatorskiej budowie C3 Picasso stanowi wyważoną syntezę małych gabarytów i przestronności. Samochód o długości 4,08 m, szerokości 1,73 m i wysokości 1,62 m posiada zadziwiająco zwarty przód i pionową linię tyłu. Te niespotykane proporcje zapewniają wyjątkową przestronność wnętrza każdemu z pasażerów. Pojemność bagażnika również zadziwia, wynosząc do 500 litrów (VDA) pod półką w konfiguracji 5-miejscowej.

C3 Picasso reformuje prostotę użytkowania, oferując łatwą i intuicyjną adaptowalną budowę, która umożliwia optymalizację dostępnej przestrzeni w rekordowym czasie. Tylne siedzenia są podzielone i przesuwają się niezależnie w zakresie 150 mm, dzięki czemu można wygodnie przewozić wszelkie ładunki. Siedzenia składa się jedną ręką za pomocą przycisków umieszczonych w górnej części siedzisk tylnych. Ta funkcja w połączeniu z ruchomą podłogą bagażnika zapewnia idealnie płaską powierzchnię ładunkową aż do tylnej części przednich rzędu siedzeń. Długość może zostać dodatkowo zwiększona po złożeniu oparcia fotela pasażera z przodu w formie stolika.

Stanowisko kierowcy zapewnia niezrównaną widoczność zewnętrzną dzięki innowacyjnej, trzyczęściowej szybie przedniej, cienkim słupkom i podwyższonym siedzeniom, które pozwalają dominować nad drogą. Otoczone szklanym kokonem wnętrze jest doskonale doświetlone. Łączna przeszklona powierzchnia, należąca do największych w tym segmencie może osiągać do 4,52 m2 w wersji z panoramicznym dachem.

Obraz

Za kierownicą C3 Picasso przyjemność jazdy nabiera nowego wymiaru, który nie ma sobie równych w tym segmencie minivanów.

Zwarta budowa i mały promień skrętu sprawiają, że samochód jest bardzo sterowny, zręcznie stawiając czoła wszystkim przeszkodom. Godna nadwozia typu sedan stabilność karoserii pozwala pokonywać drogi w poczuciu bezpieczeństwa.

Przeznaczony na każdą drogę C3 Picasso jest wyposażony w gamę skutecznych i oszczędnych silników. C3 Picasso oferuje dwa silniki benzynowe nowej generacji, VTi 95 i VTi 120, które uzupełniają ofertę silników wysokoprężnych HDi 90 i HDi 110 FAP o uznanych zaletach pod względem przyjemności kierowania i osiągów. W pełni kontrolowany poziom emisji CO2 może nawet wynosić 125g/km w przypadku silnika HDi 90.

W wersjach wyposażonych w silniki HDi C3 Picasso posiada znak proekologiczny AirdreamR wyróżniający najbardziej przyjazne dla środowiska samochody z gamy Citroena.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025