Mini Paceman SD ALL4
Coupe na sterydach
None
Jak widaÄ na przykĆadzie ostatnich lat, nisz na rynku samochodowym nie brakuje. Kiedy BMW wprowadzaĆo do oferty X6, wszyscy krytycy pukali siÄ w gĆowÄ. Podobnie wyglÄ daĆa sytuacja z CLS`em Shooting Brake. RzeczywistoĆÄ jednak pokazaĆa, ĆŒe miejsca na tego typu pojazdy wciÄ ĆŒ nie brakuje. Nissan Juke przebojem wdarĆ siÄ na Stary Kontynent. Teraz podobny los czeka Renault Captur. Czemu wiÄc sukcesu miaĆoby nie odnieĆÄ Mini Paceman? Ma ku temu wszelkie predyspozycje, bo nieĆșle wyglÄ da oferujÄ c uĆŒytkownikowi ponadczasowy klimat zarĂłwno w Ćrodku jak i na zewnÄ trz, a do tego dobrze siÄ prowadzi, a napÄd na cztery koĆa poradzi sobie w lĆŒejszym terenie.
Sylwetka najnowszego wcielenia Mini wyraĆșnie odcina siÄ od poprzednika oraz angielskiego przodka. OdkÄ
d Niemcy przejÄli stery w brytyjskim koncernie, te maĆe autka znacznie urosĆy i bĆyskawicznie zyskaĆy nowe odmiany nadwoziowe. Trzydrzwiowy Paceman to nic innego, jak miejski crossover o muskularnym wyglÄ
dzie. WersjÄ przekazujÄ
cÄ
moment obrotowy na obie osie rozpoznamy po emblemacie All4. To jednak najmniej widoczny wyrĂłĆŒnik. W przedniej czÄĆci, karoseriÄ zdobi masywny grill z wyĆupiastymi reflektorami umieszczonymi skrajnie oraz krĂłtka maska z rĂłwnie skromnym zwisem. PatrzÄ
c na wskrzeszonÄ
legendÄ z boku, Ćatwo dostrzec opadajÄ
cy ku tyĆowi dach nawiÄ
zujÄ
cy do najbardziej sportowych maszyn. Zgrabny tyĆ z niemal pionowÄ
pokrywÄ
bagaĆŒnika zostaĆ upiÄkszony poprzez dwie okrÄ
gĆe koĆcĂłwki ukĆadu wydechowego, klosze obramowane chromowanÄ
listwÄ
, a takĆŒe sporych rozmiarĂłw emblematem producenta. CaĆoĆÄ wzbogacona o 18-calowe obrÄcze ze stopĂłw lekkich, biksenonowe ĆwiatĆa i panoramiczny dach z funkcjÄ
otwierania,
prezentuje siÄ bardzo oryginalnie.