Mini coraz popularniejsze w Polsce
Polacy kupują coraz więcej Mini. Od początku roku do końca września 2016 roku marka dostarczyła klientom 1 091 egzemplarzy - o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 r.
Z całej gamy modelowej największą popularnością cieszyły się 3- oraz 5-drzwiowe hatchbacki, których przez ostatnie 9 miesięcy zarejestrowano łącznie 540 sztuk. Stanowi to niemal połowę wszystkich egzemplarzy marki sprzedanych w tym roku.
Drugą najchętniej wybieraną odmianą jest crossover Countryman. Polscy klienci zakupili od początku roku 343 takie samochody. Na najniższym stopniu podium uplasował się Clubman z wynikiem 189 sztuk. W samym wrześniu z polskich salonów Mini wyjechało 20 Clubmanów.
Wkrótce oferta Mini rozszerzy się o specjalną edycję Cooper S. Wersja pod nazwą Mini Carbon Pro Edition zostanie z kolei wzbogacona pakietem John Cooper Works Pro Tuning Kit, czarnym lakierem Midnight Black oraz 18-calowymi felgami Cross Spoke 506.
Źródło: Mini
ll/Wirtualna Polska