WAŻNE
TERAZ

Tylko w WP: Ministra o nowych uprawnieniach inspekcji pracy

Mini Cooper S 

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

10 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

11 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

12 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

13 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

14 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

15 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

16 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

17 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

18 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

19 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

20 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro