Mini Cooper S 

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

/ 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

10 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

11 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

12 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

13 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

14 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

15 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

16 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

17 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

18 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

19 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

20 / 20Szybszy brat

Obraz
© zdjęcie producenta

Samo Mini przyznaje, że stylistyka nadwozia oparta jest na ewolucji dotychczasowego wyglądu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni.

Cooper S będzie najmocniejszą odmianą tego modelu w chwili jego debiutu. 4-cylindrowy silnik dostarczy 192 KM. Standardowo samochody będą wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, a w opcji dostępny będzie automat o takiej samej liczbie przełożeń. Lżejsza konstrukcja i mocniejsze silniki zapewnią mocno poprawione przyspieszenie.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji