Subaru Justy
Szukając najmniej rozpowszechnionego miejskiego Japończyka w Europie warto zajrzeć do katalogu Subaru. Marka z plejadą w logo, swym starym zwyczajem przez długie lata nawet typowo miejskie modele wyposażała w napęd na cztery koła, podwyższający co prawda zużycie paliwa, ale ułatwiający jazdę zimą. Niestety koszty opracowania od podstaw własnego samochodu segmentu B okazały się zbyt duże, dlatego też po raz kolejny zdecydowano się na skorzystanie z dorobku innego producenta. Wybór padł na Daihatsu, produkujące pod własnym szyldem model Sirion. Specjaliści z Subaru zmienili jedynie wszelkie możliwe logotypy jak i nazwę. Niestety rozpoczęcie współpracy ze wspomnianą firmą z Ikedy oznaczało koniec czteronapędowego auta miejskiego na rynku. Pod maskę trafiały mało wyszukane benzyniaki 1,0 i 1,2 l.
Cena od 20 000 zł.