Honda Jazz
Rynek aut segmentu B od dawna zdominowany jest przez europejskich producentów, niedających nawet cienia szans azjatyckim przybyszom. Nie ma znaczenia dopracowanie konstrukcji czy renoma marki, spośród Japończyków jedynie Yaris przebija się w statystykach sprzedaży. Los zawodnika zamykającego klasowy peleton dzierży chociażby Honda Jazz drugiej generacji, produkowana od 2008 roku. W kwestii funkcjonalności kosmiczny Azjata przewyższa rywali, zapewniając więcej miejsca dla czterech osób i ich zakupów. Również zaawansowanie techniczne niektórych wersji budzi podziw. Prawdziwy rodzynek, wariant hybrydowy wykorzystujący zestaw: benzyniak 1,33 l o mocy 88 KM + niewielki silnik elektryczny, zużywa małe ilości paliwa. Pozostałe konwencjonalne odmiany zapewniają od 90 do 100 KM, spalając wciąż stosunkowo niewiele.
Cena drugiej generacji od 30 000 zł.