Mercedes SLS i 300 SL 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Auto Świat/autoswiat.pl

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

| [

Obraz

]( http://www.auto-swiat.pl/ ) |
| --- | Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

/ 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

10 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

11 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

12 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

13 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

14 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

15 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

16 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

17 / 17Dwa wcielenia skrzydlaka

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

| [

Obraz

]( http://www.auto-swiat.pl/ ) |
| --- | Kiedy słyszysz dźwięk 8 cylindrów, wskazówka prędkościomierza błyskawicznie pokazuje co raz wyższe wartości, samochód spełnia wszystkie polecenia, a na twarzy masz szeroki uśmiech, to znaczy, że siedzisz za kierownicą najnowszego Mercedesa SLS AMG. Najciekawsze jest to, że takie same doznania gwarantuje też jego legendarny przodek - Gullwing.

Pod maską SLS-a znalazła się 8-cylindrowa, widlasta jednostka benzynowa zbudowana na bazie podstawowego silnika AMG o pojemności 6,3 l. Tu ma pojemność 6206 cm3 i dzięki modyfikacjom m.in. układu ssącego, rozrządu i kolektorów wylotowych osiąga moc 571 KM i potężny moment 650 Nm. Zamontowano ją wzdłużnie za przednią osią.

Historia 300 SL (W 198) rozpoczęła się w 1954 roku na salonie samochodowym w Nowym Jorku (egzemplarz pana Tadeusza ma numer seryjny 0099), gdzie Mercedes zachęcony namowami Maximiliana Hoffmana, importera marki w USA, przedstawił nowe coupé zbudowane na bazie wyścigowego modelu 300 SL (W 194). Pod jego maską pracował 6-cylindrowy silnik rzędowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, który pozwalał na przyspieszanie do 100 km/h w niespełna 9 s i osiąganie maksymalnej prędkości nawet 260 km/h.

Polecamy na AutoŚwiat.pl: Toyota Land Cruiser - Jej wysokość V8

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka!
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka!
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie