Mercedes Maybach

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman - Mercedesa 600 - zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Obraz
Źródło zdjęć: © wp.pl/Mateusz Pietruszka

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

/ 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

10 / 10Mercedes Maybach

Obraz
© wp.pl/Mateusz Pietruszka

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy