Mercedes Klasy C Kombi

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

10 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

11 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

12 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

13 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

14 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

15 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

16 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

17 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

18 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła