Mercedes Klasy C Kombi

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

/ 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

10 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

11 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

12 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

13 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

14 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

15 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

16 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

17 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© zdjęcie producenta

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

18 / 18Przestrzeń i prestiż

Obraz
© WP.PL

Względem poprzednika oznaczonego symbolem W204, obecna generacja mocno urosła w każdym wymiarze. Jest dłuższa o 96 milimetrów, szersza o 40, a rozstaw osi zwiększył się aż o 8 centymetrów. Odczują to przede wszystkim pasażerowie drugiego rzędu, gdzie miejsca na nogi nie zabraknie. Poza tym, na atrakcyjności zauważalnie zyskała karoseria.

Jak na razie, w ofercie jednostek napędowych nie ma zawrotnego wyboru. Dla klientów przygotowano 2,1-litrowego diesla w dwóch wariantach mocy (170 i 204 KM), oraz trzy silniki benzynowe. Podstawowy o pojemności 1,6 litra, dzięki doładowaniu generuje 156 koni mechanicznych i 250 Nm momentu obrotowego. Rozpędza 1,5-tonowy pojazd do pierwszej setki w 8,4 sekundy i osiąga maksymalnie 223 km/h prędkości maksymalnej. Zużywa średnio 7,5 litra paliwa i gwarantuje niezłą elastyczność i wysoką kulturę pracy. W alternatywie pozostaje jeszcze 2,0 (184 KM i 300 Nm), a także 211-konny motor o tej samej pojemności i czterej cylindrach ustawionych w rzędzie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka