Mercedes Klasy C 

Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

/ 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

10 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

11 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

12 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

13 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

14 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

15 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

16 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

17 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

18 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

19 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

20 / 20Lekko i nowocześnie

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd nowej Klasy C, to kontynuacja stylistyki znanej z Klasy A i Klasy S. Więcej obłości i bardziej dynamiczna sylwetka mają zachęcić klientów, którzy do tej pory nie kierowali swoich kroków do salonów Mercedesa. Pozytywne przyjęcie Klasy A i mniejszego sedana CLA, świadczą, że taka zmiana to skuteczna taktyka. Mercedes to jednak nie tylko wygląd, a należałoby wręcz powiedzieć, że stylistyka nie jest tak ważna. Nowa Klasa C może się pochwalić zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. Najważniejszym z nich jest lekka, a przy tym jeszcze bardziej wytrzymała konstrukcja, która pozwoliła obniżyć masę samochodu o 100 kg.

Mimo kuracji odchudzającej nowa klasa C jest większa od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększono o 80 mm (mierzy teraz 2840 mm), a cały samochód jest dłuższy o 95 mm (4686 mm) i szerszy o 40 mm (1810 mm). Dzięki czemu zapewnia więcej miejsca z przodu i przede wszystkim z tyłu. Podczas dłuższych wypraw na pewno przyda się bagażnik mieszczący 480 l.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka