Mercedes Klasa E Cabriolet

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

10 / 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła