Mercedes Klasa E Cabriolet

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

/ 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

10 / 10Wygodnie bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z pozostałymi wersjami nadwoziowymi w Detroit zadebiutuje liftingowana wersja kabrioletu Mercedesa Klasy E. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są takie same jak coupe i przede wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Nowy kabriolet ma bardziej agresywny przód. Zmieniono wygląd charakterystycznych świateł, ale też osłonę chłodnicy, zderzak i maskę. W odróżnieniu od sedana i kombi, modele coupe i kabriolet zachowały napompowane tylne nadkola. Odmiana z otwieranym dachem została wyposażona w nawiewy ogrzewania karku. Zadbano też o ograniczenie hałasu we wnętrzu. Automatycznie wysuwające się specjalne elementy mają zmieniać przepływ powietrza tak, aby zmniejszyć hałas. Izolację akustyczną zapewnia też odpowiednio wykonany miękki dach. wszystkim objęła przednią część nadwozia.

Bazę dla innowacyjnej technologii stanowi układ czujników wraz z kamerą stereoskopową (Stereo Multi-Purpose Camera), zamontowaną w okolicach lusterka wstecznego. Jej obiektywy generują trójwymiarowy obraz przestrzeni do 50 m przed samochodem. Inteligentne algorytmy przeprowadzają ocenę trójwymiarowych informacji w celu wykrycia i przeprowadzenia identyfikacji napotykanych obiektów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka