Mercedes E63 AMG

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

/ 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

10 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

11 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

12 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

13 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

14 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

15 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

16 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

17 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

18 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

19 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

20 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

21 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

22 / 22Teraz też z napędem na 4 koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmodernizowany model E63 AMG oferowany będzie teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 585 KM i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm.

Wersja AMG przeszła podobne zmiany jak pozostałe modele w rodzinie. Modyfikacjom poddano głównie przednią część nadwozia, gdzie światła połączono pod wspólnymi kloszami, a tylko samo ich ułożenie wewnątrz nawiązuje do poczwórnych reflektorów znanych z poprzednich generacji.

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E63 AMG w wersji S komfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h. Odmiana "podstawowa" E63 AMG "setkę: osiąga w 3,7 s w przypadku napędu na cztery koła i 4,2 s, gdy moc przenoszona jest tylko na tylną oś.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka