Mercedes CLA

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

10 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

11 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

12 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

13 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

14 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

15 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

16 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

17 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

18 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

19 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

20 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

21 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

22 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

23 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

24 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

25 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

26 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

27 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

28 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

29 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

30 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

31 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

32 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

33 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

34 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

35 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

36 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

37 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

38 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

39 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

40 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka