Mercedes CLA

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

/ 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

10 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

11 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

12 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

13 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

14 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

15 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

16 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

17 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

18 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

19 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

20 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

21 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

22 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

23 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

24 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

25 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

26 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

27 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

28 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

29 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

30 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

31 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

32 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

33 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

34 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

35 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

36 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

37 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

38 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

39 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

40 / 40Gwiazda z Facebookiem

Obraz
© Marek Wieliński

Pierwszy rzut oka przywodzi na myśl Mercedesa CLS. Podobieństwo nie jest przypadkowe, bo Mercedes CLA to jego mniejszy odpowiednik, który daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Może się pochwalić znakomitą aerodynamiką (Cd = 0,23). Linia nadwozia coupe z drzwiami bez ram okiennych to bezpośrednie nawiązanie do CLSa. Ceny Mercedesa CLA zaczynają się od 118 900 zł za wersję CLA 180.

Z myślą o tych, dla których media społecznościowe są nieodłączną częścią codzienności, zarezerwowano funkcję pełnej integracji smartfona z pokładowym systemem multimedialnym. Z pomocą, przypominającego tablet ekranu dotykowego, kierowca i pasażerowie mogą korzystać z Facebooka i zasobów internetu.

Wyraziste akcenty, dynamiczne przetłoczenia i niepowtarzalny styl CLA niemal w całości pochodzi od prototypowego Concept Style Coupe. Nadwozie ma 4630 mm długości, 1777 mm szerokości i 1437 mm wysokości. Kubełkowe fotele podkreślają sportową naturę samochodu. Tylna kanapa w układzie 2+1 wygodnie pomieści tylko dwóch pasażerów.

Paleta silników benzynowych obejmuje wersje o pojemności 1.6 i 2.0 litra o mocach od 122 KM pod maską CLA 180, przez 156 KM w CLA 200, aż po 211 KM w CLA 250. Są też dwie jednostki wysokoprężne. CLA 200 CDI osiąga moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy 300 Nm. 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wszystkie odmiany silnikowe są standardowo wyposażone w funkcję ECO start/stop i współpracują z 6-stopniową skrzynią mechaniczną lub 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią zautomatyzowaną 7G-DCT.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła