Mercedes Citan
Dostawa w stylu premium
Dzięki współpracy z Renault, udało się możliwie niskim nakładem finansowym opracować niedrogie auto zdolne służyć jako dostawczak na krótszych i dłuższych dystansach
Mercedes wyłamał się spośród najgroźniejszych marek premium i stworzył mały samochód dostawczy. W katalogach BMW i Audi nie odnajdziemy podobnego modelu. Ba, nawet do niego zbliżonego. Żeby jednak zredukować maksymalnie koszty, niemiecki producent zdecydował się na małżeństwo z rozsądku. Dzięki współpracy z Renault, udało się możliwie niskim nakładem finansowym opracować niedrogie auto zdolne służyć jako dostawczak na krótszych i dłuższych dystansach.
W standardowej konfiguracji, otrzymujemy pięć, pełnowymiarowych miejsc z bagażnikiem o pojemności 685 litrów. Regularny kształt i płaska podłoga umożliwią przewiezienie dużych gabarytowo przedmiotów. Jeśli potrzebujemy więcej, z łatwością uzyskamy aż 3 tysiące litrów przestrzeni.
Pod maską Citana pracuje jedna jednostka napędowa w dwóch wersjach. Słabsza rozwija 75 koni mechanicznych, zaś mocniejsza 90. Jeśli tylko zależy nam na jakiejkolwiek dynamice, wybierzmy od razu 90-konny wariant.