Mercedes-Benz GLE Coupe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

/ 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

10 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

11 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

12 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

13 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

14 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

15 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

16 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

17 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

18 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

19 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

20 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

21 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

22 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

23 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

24 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

25 / 25Mocny konkurent BMW X6

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

dy BMW wprowadzało na rynek X6, niewielu wróżyło mu świetlaną przyszłość. Jak widać, rynek rządzi się swoimi prawami i czasami opłacalne staje się stworzenie nowej niszy. Później nadszedł czas X4 i przebudzenie konkurencji. Najszybciej zareagował Mercedes przedstawiając GLE Coupe opartego na zmodernizowanej technologii dobrze znanego ML-a (po liftingu GLE). Oficjalny debiut w salonach już w lipcu, a my jako jedni z nielicznych w Polsce sprawdziliśmy to auto na drogach publicznych.

Bardzo wymagający klient potrzebuje dobrego produktu, więc niemieccy inżynierowie naszpikowali GLE najnowszymi technologiami i mocnymi jednostkami napędowymi. Wszystkie wersje w standardzie mają napęd na obie osie, 7 lub 9-stopniową przekładnię automatyczną, a także szereg elektronicznych systemów podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Jeszcze przed oficjalnym debiutem zamówień jest więcej, niż w przypadku flagowej Klasy S.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy