Mercedes B220 4MATIC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

/ 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

10 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

11 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

12 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

13 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

14 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

15 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

16 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

17 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

18 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

19 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

20 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

21 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

22 / 22Z myślą o rodzinie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Moda na kompaktowe minivany coraz odważniej wkracza do segmentu premium. Pod koniec zeszłego roku w ofercie BMW pojawił się Active Tourer, a Mercedes odświeżył Klasę B. Ten drugi producent ma jednak znacznie większe doświadczenie w klasie skierowanej do rodzin lub taksówkarzy. Pierwsza generacja popularnego auta ze Stuttgartu przez 6 lat znalazła ponad 700 tysięcy nabywców. Druga odsłona w wersji polftingowej zapewnia funkcjonalne wnętrze, żwawe jednostki napędowe i szeroką możliwość personalizacji.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
105 tysięcy za podstawowy, benzynowy wariant o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, to mniej więcej tyle, ile zapłacimy za BMW Active Tourer. Wyższe i mocniejsze specyfikacje to już kwota rzędu 150-180 tysięcy złotych. Tej górnej granicy dotyka egzemplarz widoczny na zdjęciach, za to wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowej eksploatacji. Audi na razie nie planuje wypuścić konkurenta, więc Mercedes może się jedynie obawiać rosnących w siłę i jakość mniej prestiżowych aut pokroju Forda S-Max (premiera za kilka miesięcy) i VW Tourana, którego debiutu doczekamy się już przed wakacjami.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie