Trwa ładowanie...
d3jak7f

Mercedes-AMG poszerzy ofertę

d3jak7f
d3jak7f

Mercedes-AMG bije w tym roku swój rekord sprzedaży. Kolejnym etapem rozwoju jest wprowadzenie nowej linii produktów o nazwie „AMG Sport”.

W tym roku marka sprzeda ponad 40 000 aut. Wpływ na to z pewnością miało wejście do klasy kompaktowej oraz tworzenie własnych modeli, takich jak SLS AMG czy GT. Producent w ciągu najbliższch trzech lat chce podwoić łączne wyniki sprzedaży osiągnięte w 2013 r.

Nowa linia modelowa „AMG Sport” ma wypełnić lukę między samochodami Mercedes-Benz z pakietami AMG oraz klasycznymi pojazdami AMG. Będą się wyróżniały sportowymi osiągami oraz szeregiem udoskonaleń technicznych.

Każde z tych aut otrzyma wzmocnione jednostki napędowe, standardowy napęd na obie osie oraz specjalne podzespoły zawieszenia i układu hamulcowego, pochodzące z „klasyków” AMG. Jednocześnie AMG Sport mają charakteryzować się ograniczonym apetytem na paliwo. Pierwsze dwa z nich zostaną zaprezentowane w styczniu 2015 r. podczas salonu NAIAS w Detroit.

Źródło: Mercedes-Benz

ll/moto.wp.pl

d3jak7f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jak7f
Więcej tematów