Mercedes-AMG GT 

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

10 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

11 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

12 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

13 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

14 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

15 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

16 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

17 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

18 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

19 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

20 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

21 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

22 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro