Mercedes-AMG GT 

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

/ 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

10 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

11 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

12 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

13 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

14 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

15 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

16 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

17 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

18 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

19 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

20 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

21 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

22 / 22Pełnokrwiste gran turismo

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

O tym modelu mówiło się na długo przed debiutem jako o oczekiwanym konkurencie Porsche 911. Dzisiaj w tej samej klasie walczy też Jaguar F-Type, więc Mercedes musiał zadbać, aby AMG GT był samochodem wyjątkowym. Zapewnić ma to typowe dla niemieckiej marki połączenie osiągów z komfortem i ciekawą, ale klasyczną stylistyką. Ten model oferuje coś więcej. Nazwa zobowiązuje, więc nowe coupe Mercedesa, aby sprawdzić się w dalekich podróżach, jest też praktyczne.

Emocje zapowiedziane przez wygląd samochodu zapewni serce w postaci silnika V8 o pojemności 4,0 l. Ten sam motor trafił też pod maskę nowego Mercedesa-AMG C 63, który również debiutuje w Paryżu. Jednostka napędowa dostarcza 462 KM i 600 Nm w wersji GT lub 510 KM i 650 Nm w mocniejszej odmianie GT S. Przyspieszenie do setki zajmuje odpowiednio 4,0 i 3,8 s, a prędkość maksymalna to 304 i 310 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury