Mercedes-AMG C 63 

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

/ 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

10 / 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

11 / 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

12 / 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

13 / 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

14 / 14Klasyczna moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa odsłona Klasy C w wydaniu AMG to typowa dla Mercedesa mieszanka przeciwieństw. Z jednej strony klasyczna limuzyna lub kombi, a z drugiej brutalne auto sportowe. Najnowsza odsłona modelu C 63 będzie dostępna w dwóch wariantach – standardowym i wzmocnionym S.

Za napęd Mercedesa-AMG C 63 odpowiada 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który trafi też pod maskę sportowego AMG GT. Standardowo dostarcza on 476 KM i 650 Nm – wystarczająco, aby stateczny samochód zamienić w prawdziwego sportowca. Tym, dla których jest to za mało, Mercedes oferuje odmianę C 63 S, która może pochwalić się mocą 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Oznacza to, że już podstawowy model jest mocniejszy niż cała konkurencja.

Najszybsza wersja, czyli C 63 S sedan rozpędza się do 100 km/h w 4,0 s, natomiast nieco słabsza odmiana potrzebuje na to 4,1 s. Wersje kombi są odpowiednio wolniejsze o 0,1 s. Wszystkie modele posiadają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną wynoszącą 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro