McLaren X-1 Concept

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

10 / 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

11 / 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025