McLaren X-1 Concept

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

/ 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

10 / 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

11 / 11Dla anonimowego milionera

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren, niespodziewanie, w Pebble Beach zaprezentował model X-1. Jest to samochód, który powstał na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki. Pod niesamowitym nadwoziem z włókna węglowego kryje się model MP4-12C.

Model X-1 został stworzony dla klienta, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał blisko trzy lata temu, jeszcze przed wejściem na rynek modelu MP4-12C. X-1 inspirowany jest wieloma klasycznymi samochodami, takimi jak Facel Vega z 1961r., Chrysler D'Elegance Ghia z 1953 r., Buick Electra z 1959 r., Mercedes-Benz 540K z 1939 r. i Citroen SM z 1971 r.

Projekt został wyłoniony w konkursie, który wygrał młody stylista brytyjskiej marki - Hong Yeo z Korei. Całe nadwozie, łączenie ze światłami i felgami, zostało zaprojektowane specjalnie na potrzeby tego modelu. Wykonano je z włókna węglowego i polakierowano na czarno - choć część elementów została pokryta przezroczystym lakierem, aby było widać samo włókno węglowe. Wnętrze znane jest z seryjnego MP4-12C.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka