McLaren MP4-12C Spider

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

10 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

11 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

12 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

13 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

14 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka