McLaren MP4-12C Spider

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

/ 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

10 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

11 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

12 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

13 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

14 / 14W pogoni za Włochami

Obraz
© zdjęcie producenta

McLaren zaprezentował odmianę cabrio swojego supersamochodu, którym chce podbić rynek luksusowych aut sportowych. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach.

Brytyjczycy tłumaczą, że samochód od samego początku był projektowany z myślą o odmianie z otwieranym dachem, dlatego konstrukcja nie wymagała wzmacniania, a dodatkowe 40 kg wynika z zastosowania składanego dachu. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600 Nm momentu obrotowego jednostka widoczna jest przez małe "okienko" znajdujące się za chowanym dachem.

Osiągi MP4-12C Spider pozostały niemal bez zmian - 3,1 s do 100 km/h to tyle co w wersji coupe. Do 200 km/h samochód rozpędza się w 9 sekund (0,2 s wolniej niż odmiana ze stałym dachem) i osiąga maksymalnie 329 km/h - raptem o 4 km/h mniej niż coupe.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła