McLaren MP4-12C GT3

None

Obraz

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

10 / 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka