McLaren MP4-12C

None

Obraz

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

/ 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

10 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

11 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

12 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

13 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

14 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

15 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

16 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

17 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

18 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

19 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

20 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

21 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

22 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

23 / 23Czy dorówna legendzie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem całej konstrukcji jest jednostka V8 z dwiema turbinami, o pojemności 3.8-litra. Ten agregat mocy powstał przy współpracy z firmą Ricardo, która swoimi pomysłami i technologiami wspomaga przemysł motoryzacyjny od 1908 r. Motor rozkręcając się do 7700 obr/min i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8500 obr/min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest dostępnych już po przekroczeniu 2000 obr/min. Przy takich warunkach, kierowca siedzący w środku dozna zapewne "efektu katapulty", a 100 km/h to kwestia około 3 sekund. Maksymalna prędkość ma przekraczać 300 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3