McLaren 650S

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro