McLaren 650S

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

/ 7Połączenie dwóch światów

Obraz
© zdjęcie producenta

Już na pierwszy rzut oka widać, że 650S to stylistyczne połączenie MP4-12C i ekstremalnie szybkiego P1. Z tyłu tylko nieznacznie różni się od "podstawowego" McLarena, przód to natomiast wyraźna kopia stylistyki P1. Bok samochodu jest nowy, ale również tutaj widać wyraźne inspiracje dwoma braćmi.

Podobne wymiary i fakt, że od samego początku mają być dostępne odmiany coupe i kabriolet sugerują, że 650S ma zastąpić MP4-12C. Z tego samego silnika (który montowany jest też w P1) uzyskano 650 KM, czyli o 50 więcej niż w 12C. Poprawiono również zawieszenie i zarządzanie pracą silnika. Trudno zatem mówić o zupełnie nowym modelu, ale 650S nie będzie też następcą MP4-12C, gdyż oba modele będą oferowane równolegle.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury