Marka Voge wchodzi do Polski. Łączy styl z niezłymi cenami

Rusza sprzedaż motocykli marki Voge w Polsce. Na start trzy modele, ale niedługo lista ma się powiększyć. To kolejna budżetowa marka, która oferuje dobrze wyglądające motocykle z mniejszymi silnikami.

Voge 300RVoge 300R
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

Minęło grubo ponad 100 lat, a Wyspiański bardziej aktualny niż kiedykolwiek. "Chińcyki trzymają się mocno". Voge to kolejna marka rodem z Państwa Środka, której motocykle są sprzedawane w Polsce, i która ma argumenty, aby namieszać na rynku. Obecna jest w 36 państwach, a w Europie od dwóch lat i po największych rynkach na kontynencie przyszedł czas na nasz kraj.

Voge oferuje motocykle o pojemnościach silników od 300 do 650 cm3, a niedługo mają dołączyć do nich jednostki 800 i 950 cm3. Na początku w Polsce oferowane są trzy modele – naked 300R, klasycznie wyglądający 300AC i turystyk adventure 300DS (z kuframi lub bez).

Wszystkie napędzane są tym samym silnikiem o pojemności 292 cm3, mocy maksymalnej 26 KM i maksymalnym momencie obrotowym 23,5 Nm. Również konstrukcyjnie modele te są bliźniakami, gdyż opierają się o tę samą ramę czy wahacz, ale są dostosowane do różnych zadań. Inaczej też brzmią - każdy ma inny układ wydechowy.

Voge 300AC
Voge 300AC © Materiały prasowe | Voge

Voge bez wątpienia chce przyciągnąć klientów wyglądem swoich maszyn. Wszystkie trzy modele prezentują się naprawdę dobrze i nie sprawiają wrażenia tanich motocykli. Najbliższym konkurentem Voge'a jest Benelli, które też oferuje chińskie konstrukcje ubrane w atrakcyjne nadwozia. Jak pokazuje przykład należącej do Chińczyków włoskiej marki – jest w Europie popyt na takie maszyny.

Podobny jest nie tylko pomysł tych dwóch marek, ale i ceny. Voge 300R kosztuje 16 449 zł, 300AC to wydatek 16 899 zł, natomiast ceny 300DS to 18 499 zł (bez kufrów) lub 21 699 zł (z kuframi). Każdy z tych modeli dostępny jest w różnych wersjach kolorystycznych. Polski przedstawiciel Voge’a już zapowiedział, że niedługo w ofercie pojawią się też modele z silnikami 500 cm3.

Voge 300DS
Voge 300DS © Materiały prasowe | Voge

Za marką Voge stoi firma Loncin, czyli chiński potentat motocyklowy, który oprócz własnych motocykli produkuje np. podzespoły dla BMW, a już niedługo też dla marki MV Agusta. Oznacza to duże doświadczenie w produkcji popularnych w Azji motocykli 300 i 500 cm3, co ma przełożyć się na to, że za wyglądem tych jednośladów marki Voge pójdzie też ich jakość.

Voge 300R
Voge 300R © Materiały prasowe | Voge
Voge 300DS
Voge 300DS © Materiały prasowe | Voge

#SparkYourDream -- with VOGE

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę