Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – wynika z badań firmy MotoFocus.pl. Ten rodzaj wsparcia uzyskał 28% wskazań, jako kolejny ważny czynnik wspierający sprzedaż akumulatorów badani wskazywali szkolenia, zarówno techniczne jak i sprzedażowe – zauważa Alfred Franke.
Jak pokazuje tabela, najmniej istotnym elementem wsparcia marketingowego są ulotki i plakaty. Może to trochę zaskakiwać, ponieważ zazwyczaj w każdym sklepie czy warsztacie można spotkać bardzo wiele tych materiałów i właśnie być może dlatego uzyskały one tak mały wynik.
Źródło: [
]( http://www.carfocus.pl )