M3 Interceptor
Ekstremalnie
None
Nie na darmo o Niemicach mĂłwi siÄ krĂłlowie tuning. Ich spece z niezliczonych warsztatĂłw nie majÄ
ĆŒadnych kĆopotĂłw by czÄsto wspaniaĆe maszyny przerabiaÄ na jeszcze bardziej oszaĆamiajÄ
ce. Ćwietnym przykĆadem jest tutaj CLP Automotive firma, ktĂłra dobraĆa siÄ do najnowszego wcielenia BMW M3 Coupe. DziÄki ich ciÄĆŒkiej pracy powstaĆa maszyna o przydomku Interceptor. Auto bez dwĂłch zdaĆ zdaje siÄ naĆladowaÄ samochĂłd wyĆcigowy M3 GT, ktĂłry braĆ udziaĆ w 24-godzinnym wyĆcigu na Nurburgringu.
,br> CLP Automotive zaczÄĆo od zamontowania kompletnego i szerokiego body-kitu - nowe nadkola, maska z wlotami powietrza oraz potÄĆŒne skrzydĆo na klapie bagaĆŒnika. CaĆoĆÄ Ćwietnie dopeĆniajÄ
wyĆcigowe felgi z lekkich stopĂłw z centralnym mocowaniem - 9x19ââ z przodu oraz 12x19ââ z tyĆu. O sportowy charakter auta dba rĂłwnieĆŒ wyczynowe zawieszenie marki Bilstein
Kabina zostaĆa dokĆadnie oprĂłĆŒniona ze wszystkich zbÄdnych dodatkĂłw. W miejsce tylnej kanapy trafiĆa klatka bezpieczeĆstwa. Natomiast zamiast przednich, profesjonalne kubeĆki Recaro.
Pod maskÄ rĂłwnieĆŒ zaszĆy zmiany i to powaĆŒne. CLP zamontowaĆo ukĆad z kompresorem wprost z G-Power oraz nowy tytanowy wydech od firmy Akrapovic. Spece z CLP wprowadzili jeszcze kilka swoich zmian i zamiast seryjnych 420 KM z silnika udaĆo im siÄ wycisnÄ Ä aĆŒ 180 KM wiÄcej.
CaĆkowity koszt modyfikacji zostaĆ wyceniony na obĆÄdne 69 tys. euro. OczywiĆcie w koszt modyfikacji nie wliczono ceny samochodu dawcy.
lop/