Luksusowe kombi na każdą pogodę
None
Audi A6 Avant Quattro
Niemiecka jakość w tym przypadku nie jest pustym sloganem. Wystarczy przyjrzeć się znakomicie wykończonemu nadwoziu i wnętrzu. Zadbano o każdy detal, estetykę i ergonomię.
Audi A6 Avant Quattro
Pod maską 3-litrowy silnik z turbodałdowaniem o mocy 240 KM. Do tego moment obrotowy, godny ciężarówki: pół tysiąca Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na wszystkie koła, bo mamy do czynienia z wersją quattro z międzyosiowym mechanizmem różnicowym Torsen i rozbudowaną, elektroniczną kontrolą trakcji.
Audi A6 Avant Quattro
W wyposażeniu jest ABS z elektronicznym rozdziałem siły i hydraulicznym asystentem hamowania, a także elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. Co ciekawe, ESP ma dodatkowo funkcję stabilizacji toru jazdy holowanej przyczepy.
Audi A6 Avant Quattro
Obie osie są napędzane stale. W normalnych warunkach równomiernie, a w skrajnych przypadkach do 75 proc. momentu trafia do kół tylnej, bądź przedniej osi. To gwarantuje 7 sekund do setki i prędkość maksymalną 245 km/h.
Audi A6 Avant Quattro
Według producenta, zużycie paliwa poza miastem powinno kształtować się na poziomie niecałych 6 litrów, a w mieście 9,3 litra. W praktyce jest to od około 8 litrów na trasie do 10-13 w mieście. Kierowcy z ciężką nogą z łatwością zbliżą się do granicy 15 l/100 km.
Audi A6 Avant Quattro
W tym samochodzie nic nie jest dziełem przypadku. Po zajęciu miejsca za kierownicą uwagę zwraca jakość materiałów, dopasowanie elementów, rozmieszczenie przycisków, manipulatorów, urządzeń. Ergonomia na piątkę z plusem.
Audi A6 Avant Quattro
We wnętrzu czeka na nas MMI, czyli Multi Media Interface - bardzo rozbudowany i skomplikowany system obsługi… wszystkiego. Z jego pomocą można ustawić parametry świateł, dziesiątki funkcji systemu audio i wiele innych.
Audi A6 Avant Quattro
W układzie przeniesienia napędu pracuje automatyczna, sześciobiegowa skrzynia Tiptronic. Biegi zmienia płynnie i szybko. Poniżej, widoczne pokrętło sterowania systemem MMI.
Audi A6 Avant Quattro
Jedyny panel, który wyodrębniono w centralnym kokpicie służy do sterowania klimatyzacją. Resztę załatwiają: monitor i pokrętło systemu MMI. Tam znajdziesz wszystko.
Audi A6 Avant Quattro
Znakomite wrażenie psują twarde i pomimo rozbudowanej regulacji, niezbyt wygodne przednie fotele. Za to tyłu, wystarczająca ilość miejsca i wygodna kanapa.
Audi A6 Avant Quattro
Audi A6 w wersji Avant Quattro jest w stanie przekonać do siebie nawet najzagorzalszych przeciwników niemieckich samochodów. Prowadzenie, podobnie jak wnętrze, należy ocenić jako wzorcowe. W połączeniu z doskonałym napędem, tworzą auto niemal doskonałe.
Audi A6 Avant Quattro
Nie ma żadnych wątpliwości, że Audi A6 Avant Quattro to produkt klasy premium. Nie pozostawia ich też cena. Za najwyższy model trzeba zapłacić ponad 350 tys. zł. Za te pieniądze otrzymujemy luksusowo wykończone i wyposażone kombi o wysokich walorach praktycznych.
Audi A6 Avant Quattro
Niemiecka jakość w tym przypadku nie jest pustym sloganem. Wystarczy przyjrzeć się znakomicie wykończonemu wnętrzu. Zadbano o każdy detal, estetykę i ergonomię.
Audi A6 Avant Quattro
Opisując ten samochód, nie sposób pominąć bagażnika. Ma pojemność 565 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy, przestrzeń ładunkowa zwiększa się do 1660 litrów. Jej szerokość między nadkolami to 1 m i 5 cm. To nie powinno dziwić, jeśli weźmiemy pod uwagę wymiary auta: długość prawie 5 m i szerokość około 190 cm.
Audi A6 Avant Quattro
Oto najczęściej wybierana na polskim rynku wersja silnikowa: 3.0 TDI o mocy 240 KM i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Kulturą pracy zbliżona do silników benzynowych. Biorąc pod uwagę pojemność, zadowalająca się rozsądnymi ilościami paliwa. Średnio, około 10 l/100 km.