Lincoln MKZ

Nowa mniejsza limuzyna Lincolna ma pomóc w odbudowie pozycji tej słynnej amerykańskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

/ 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

10 / 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

11 / 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

12 / 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

13 / 13Na ratunek firmie

Obraz
© zdjęcie producenta

Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.

MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.

Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025