Nowe, lepsze szaty
Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedĆ czas na wiÄkszego i bardziej doĆwiadczonego staĆŒem RX-a. To juĆŒ czwarta generacja, wiÄc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyÄ o klienta. JapoĆski SUV urĂłsĆ, otrzymaĆ garĆÄ nowych technologii i wysmakowane wnÄtrze z najwiÄkszym w klasie ciekĆokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi siÄ w polskich salonach.
W przedsprzedaĆŒy, polscy klienci zamĂłwili ponad 200 sztuk. Od 1998 na caĆym Ćwiecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najwaĆŒniejszy model w gamie i jednoczeĆnie najbardziej prestiĆŒowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronÄ dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziaĆu w segmencie premium, a ta liczba z kaĆŒdym rokiem siÄ zwiÄksza. RX czwartej generacji wyglÄ da drapieĆŒnie i z pewnoĆciÄ mocno odrĂłĆŒnia siÄ od najwiÄkszych rynkowych rywali â BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejĆcie do designu, co u JapoĆczykĂłw by nie przeszĆo.