Nowe, lepsze szaty
Lexus zmienia szaty. Po wprowadzeniu na rynek modelu NX, przyszedł czas na większego i bardziej doświadczonego stażem RX-a. To już czwarta generacja, więc i plany importera bardzo ambitne. Jest jednak czym walczyć o klienta. Japoński SUV urósł, otrzymał garść nowych technologii i wysmakowane wnętrze z największym w klasie ciekłokrystalicznym ekranem. Jeszcze w grudniu auto pojawi się w polskich salonach.
W przedsprzedaży, polscy klienci zamówili ponad 200 sztuk. Od 1998 na całym świecie sprzedano ponad 2,2 miliona egzemplarzy. To najważniejszy model w gamie i jednocześnie najbardziej prestiżowy. Naszpikowany technologiami opakowanymi w atrakcyjne nadwozie zmierza w stronę dominacji w segmencie. Lexus ma 8,2% udziału w segmencie premium, a ta liczba z każdym rokiem się zwiększa. RX czwartej generacji wygląda drapieżnie i z pewnością mocno odróżnia się od największych rynkowych rywali – BMW X5 i Mercedesa GLE. Niemcy postawili na konserwatywne podejście do designu, co u Japończyków by nie przeszło.