Lexus RC F 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

/ 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

10 / 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

11 / 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

12 / 12Moc i styl

Obraz
© WP.PL

Patrząc na Lexusa RC F trzeba powiedzieć coś nietypowego dla japońskich samochodów - stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Może nie przypadnie do gustu konserwatywnym kierowcom, ale szefowie japońskiej marki wiedzą, że aby osiągnąć sukces ich samochody muszą się wyróżniać. Ciekawy wygląd to jednak nie wszystko. Mamy przecież do czynienia z najszybszą odmianą sportowego modelu, więc równie ważne jest to co znajdziemy pod maską.

Model RC F wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 5,0 l, mocy 450 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Wbrew dzisiejszym tendencjom Japończycy zdecydowali się na wolnossącą jednostkę. Jak tłumaczą przedstawiciele Lexusa, dzięki temu zyskuje się odpowiednio szybką reakcję jednostki napędowej na wciśnięcie pedał gazu. Silnik został również wyposażony w mechanizm, pozwalający na zmianę trybu jego pracy - z cyklu Ottona na cykl Atkinsona.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro