Jesienią br. w jednym z najmodniejszych rejonów Manhattanu, tzw. Meatpacking District, ma zostać otwarty wyjątkowy lokal Intersect by Lexus. Będzie to jedna z trzech takich placówek na świecie.
Intersect by Lexus to przestrzeń przesycona duchem stylu, kreatywności i technologii, łącząca pod jednym dachem galerię sztuki, klimatyczną kawiarnię, bistro oraz butik z ekskluzywnymi przedmiotami codziennego użytku firmowanymi przez Lexusa. Intersect nie ma nic wspólnego z salonem, w którym sprzedaje się samochody, daje jednak gościom okazję do obcowania z prezentowanymi w osobnym pomieszczeniu koncepcyjnymi modelami Lexusa.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Pierwszy Intersect by Lexus powstał w Tokio dwa lata temu. Ideą, która mu przyświecała, było zaproszenie zarówno odwiedzających miasto, jak i członków miejscowej społeczności do świata Lexusa i podzielenie się z nimi klimatem marki. Jak twierdzi szef japońskiego koncernu, Akio Toyoda, Intersect jest „sekretną enklawą, w której można się cieszyć życiem”, miejscem zarówno niezapomnianych wydarzeń, jak i niezobowiązujących spotkań.
Nowojorski lokal ma się znajdować w trzykondygnacyjnym budynku przy 412 West 14 Street. Będzie on utrzymany w stylistyce zbliżonej do pierwszego Intersect by Lexus w Tokio. Projektantem obu wnętrz jest ten sam renomowany architekt wnętrz, Masamichi Katayama ze studia Wonderwall, któremu udało się połączyć subtelną elegancję z elementami wystroju nawiązującymi do techniki motoryzacyjnej. Klimat lokalu tworzą również starannie dobrane menu, oprawa dźwiękowa, a także stworzone specjalnie dla Lexusa aromaty.
Japońska firma zapowiada również otwarcie trzeciego Intersect by Lexus w Dubaju.
Źródło: Lexus