Lexus IS 300h

Samochody z wyższej półki mają zwykle spokojne, niemal nudne linie. Inaczej jest w przypadku nowego Lexusa IS

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

10 / 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3