WAŻNE
TERAZ

DORSZ: polskie myśliwce przechwyciły rosyjski samolot rozpoznawczy

Lexus IS 300h

Samochody z wyższej półki mają zwykle spokojne, niemal nudne linie. Inaczej jest w przypadku nowego Lexusa IS

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

/ 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

10 / 10Prestiż nie musi być nudny

Obraz
© Tomasz Budzik

Samochody z wyższej półki rządzą się swoimi prawami. Z uwagi na to, że ich nabywcami są zazwyczaj osoby nieco starsze, producenci nie są zainteresowani wprowadzaniem w życie stylistycznych fantazji. Zamiast tego wolą spokojne, niemal nudne linie, które utożsamiane są z elegancją. Inne podejście to tego tematu ma Lexus, czego dowodem jest odświeżony model IS 300h.

Przód nowości Lexusa bardziej pasowałby do auta sportowego, niż limuzyny. Reflektory w kształcie klinu są mocno wydłużone, a ich kontynuację stanowią LED-owe światła do jazdy dziennej, przypominające grot strzały. Pomiędzy nimi znalazł się charakterystyczny dla tej marki grill w kształcie dwóch trapezów połączonych krótszymi podstawami.

Nie zawodzi również wnętrze Lexusa IS. Japońscy styliści postanowili nieco usportowić to, bądź co bądź, należące do segmentu premium auto. Obniżono wysokość bezwzględną siedzisk przednich foteli, zmieniono kierownicę na nieco przypominającą tę z modelu LF-A.

Zaprezentowany w Genewie Lexus IS 300h wykorzystuje hybrydowa jednostkę napędową. W jej skład wchodzi silnik elektryczny oraz jednostka benzynowa. Ta ostatnia posiada sześć cylindrów w układzie V, ma pojemność 2,5 l, moc 177 KM i wyróżnia się zastosowaniem cyklu Atkinsona.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka