Lexus GS F Sport

None

Obraz

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

10 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

11 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

12 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

13 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

14 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

15 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

16 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

17 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

18 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

19 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

20 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

21 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka