Lexus GS F Sport

None

Obraz

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

/ 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

10 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

11 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

12 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

13 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

14 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

15 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

16 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

17 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

18 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

19 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

20 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

21 / 21Na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

W skład pakietu F SPORT wchodzi specjalnie zaprojektowany przedni zderzak z powiększonymi bocznymi kratami wlotu powietrza. Z kolei dyfuzor w zderzaku tylnym został wykończony szarym metalizowanym lakierem. Wersje F SPORT będą wyposażone w tylny spoiler oraz 19-calowe obręcze aluminiowe o metalicznym wykończeniu w ciemnej tonacji. Z przodu zastosowano opony 235/40 R19 a z tyłu 265/35 R19.

We wnętrzu znajdziemy jednolitą tapicerkę drzwi i siedzeń – dostępną również w specjalnej wersji Garnet z aluminiowymi elementami ozdobnymi, regulowane elektrycznie przednie fotele F SPORT, czarną podsufitkę i czarne nakładki słupków nadwozia, kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów wykończone tłoczoną perforowaną skórą, aluminiowe nakładki na pedały i elementy wykończenia deski rozdzielczej, listwy progowe z czarnym logo oraz znaczek F SPORT na kierownicy.

Pakiet F SPORT obejmuje też zmodyfikowane przednie i tylne zawieszenie z elektroniczną modulacją charakterystyki (AVS), co pozwala w maksymalnym stopniu kontrolować ruchy nadwozia i reakcję na układ kierowniczy.

Wszystkie wersje GS z pakietem F SPORT wyposażone są w wentylowane przednie tarcze hamulcowe o wymiarach 356 x 30 mm. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w nich dwuczęściową konstrukcję z centralnym bębnem wykonanym ze stopu aluminium w celu obniżenia masy i zminimalizowania odkształceń termicznych.

Źródło: Moto Target

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła